Bądź błogosławiony, Panie, Boże nasz

Bądź błogosławiony, Panie, Boże nasz, Władco wszechświata, Ojcze, Synu i Duchu Święty
Bądź uwielbiony Boże w Trójcy Jedyny
Za wiarę, która pozwala uczestniczyć w życiu duchowym, na wyżynach niebieskich
Za nadzieję, która umacnia ufność i jest rękojmią miłości
Za miłość Twą, która jest rozlana w sercach naszych przez Ducha Świętego

Za świat, wszelkie byty ziemskie i niebieskie
Za to, że stworzyłeś mnie na swój obraz i podobieństwo
Za to, że jestem Twoim wszechświatem, skarbem, radością, miłością, ulubieńcem
Za to, że nigdy ze mnie nie zrezygnujesz
Za to, że jestem Twoim umiłowanym, godnym i wolnym dzieckiem

Bądź uwielbiony, że tak cudownie mnie wymyśliłeś
Za duszę moją nieśmiertelną, ducha i ciało
Za moje oczy, które mogą widzieć
Za moje uszy, które mogą słyszeć
Za nos, który może wąchać
Za usta i język, które mogą mówić
Za ręce, które mogą pracować i służyć
Za nogi, które mogą chodzić
Za umysł, który może myśleć i pamiętać
Za serce które bije, czuje i może kochać

Bądź uwielbiony Panie, Boże nasz za za każdy mój oddech, każdy dzień, każdą chwilę
Za całą historię mojego życia
Za każde wydarzenie
Każdego spotkanego człowieka
Każdą relację
Za Twoją łaskę, cenniejszą od życia

Dziękuję Ci, mój Jezu, że przyszedłeś, jesteś i pozostajesz z nami w każdym czasie
Dziękuję Ci, że tak bardzo nas ukochałeś, oddałeś swoje życie, wykupiłeś nas, poślubiłeś i dbasz jak o Oblubienicę
Bądź uwielbiony Panie, Boże nasz, Władco wszechświata, że nas ludzi wybrałeś i uczyniłeś niewiele mniejszymi od aniołów

Dodaj komentarz